Kérjük segítsen, hogy még jobbak lehessünk!

Megfelel a termék az elvárásainak? 1-6 ig. (6-os a teljesen 1 az egyáltalán nem)
6
5
4
3
2
1
Elég gyorsan kapta meg a terméket? 1-6 ig. (6-os teljesen, 1-es egyáltalán nem)
6
5
4
3
2
1
Elégedett a DPD futárszolgálat munkájával, futár szimpatikus, rugalmas, segítőkész? 1-6 ig. (6-os elégedett 1-es elégedetlen)
6
5
4
3
2
1
Könnyen eligazodott a honlapon? 1-6 ig. (6- nagyon könnyen, 1-es nagyon nehezen)
6
5
4
3
2
1
Használta a fejlécen található keresőmezőt a termékek megtalálására?
Igen.
Nem.
Nem emlékszem.
Milyen mezőt?
Milyen gyakran vásárol az interneten?
Hetente többször.
Havonta 1-3-szor.
2-3 Havonta.
Évente 1-2 szer.
Ez volt az első.
Ha az interneten vásárol, mely módját kedveli a rendelés leadásának?
Web shop-ban.
E-mail ban.
Telefonon.
Faxon.
Csak nézelődöm és személyesen megyek el.
Ha választhat a termék átvételi módok közül, melyiket választaná?
Futárszolgálattal.
Postával.
Csomagponton venném át. Pl. Pick-Pack pont.
Személyesen megyek érte.
Melyik a kedvenc fizetési módja?
Bankkártya, pl. OPT, PayU, stb.
Bankkártya PayPal-on keresztül.
Előre utalás bankon keresztül.
Utánvétes fizetés.
Készpénzzel a boltban, átvételi ponton.
Mikor hogy, egy webáruház függő.
Mit tart elfogadhatónak a szállítási időt illetően?
Megrendeléstől számítva 1-2 munkanap.
2-3 nap
1 héten belül
Akár egy héten túl is.
Milyen új terméket látna szívesen a webshopunkban?
Szeretnénk a segítségét kérni. Min javíthatnánk a Weboldalunkat illetően?
Osztályozza a teljes vásárlás folyamatát a rendeléstől egészen addig amíg megkapta a terméket. 1-6 ig. (6-os legjobb 1-es a legrosszabb)
6
5
4
3
2
1
Mi tetszett önnek a legjobban a vásárlás folyamán?
Köszönjük válaszait. Kérjük fogadja el a következő kuponkódot, amii a legközelebbi vásárlásnál felhasználhat: KV2013AAA
Köszönöm, fogom használni.
Tovább adom egy barátomnak.
Bocs, de nem érdekel.
Ez a felmérés anonim, de ha választ vár, itt megadhatja a elérhetőségét: E-mail cím, telefonszám.
Webáruház készítés